Central Asia Fashion көрмесінің ауқымды бизнес-бағдарламасы әр маусымда fashion-индустрия мамандары үшін бірегей білім беру және талдау платформасын қалыптастырады. Оның аясынданарықтың жетекші сарапшылары мен талдаушылары, шығармашылық тұлғалар мен бөлшек сауда өкілдері қатысатын аналитикалық сессиялар, мастер-кластар, дәрістер мен панельдік пікірталастар өткізіледі. Бұл қазіргі тенденцияларды терең түсінуге, өзекті мәселелерді талқылауға және бизнесті дамытудың тиімді шешімдерін табуға тамаша жағдай жасайды. Сонымен қатар, іс-шара форматы пікір алмасуға, жаңа серіктестіктер орнатуға және кәсіби байланыстарды кеңейтуге ықпал етеді.

Бизнес-залда және Show area аймағында панельдік пікірталастар, мастер-кластар және білім беру семинарлары өткізілді. Spring-2025 маусымында бірнеше елдің 45 сарапшыларының қатысуымен 30 сессия өтті.

CAF бизнес-конференциясының POST материалдары

POST материалы СAF Spring-2025

Қазақстанның сән индустриясының әлеуеті, негізгі трендтері және өсу нүктелері
Қазақстан мен Ресей арасындағы сән индустриясындағы интеграциялық үдерістер
Сән индустриясындағы ілгерілетудің тиімді құралдары: инфлюенсер-маркетинг, «жылтыр» басылымдар, әлеуметтік желілер
Маркетплейстер: сән индустриясында сату арнасын тиімді пайдалану жолдары
Fashion-коллаборациялар: құралдар мен эксперименттер Коллаборациялар
Коммерциялық келіссөздердегі стратегия мен тактика: тиімді коммуникацияны қалай орнатуға болады

POST материалдары СAF Spring-2024

Іскерлік конференция бағдарламасы / Spring-2024
Бөлшек саудадағы баға дағдарысы
Орталық Азияның глокализациясы. Үміт индексі және демография
Сән бизнесіндегі жаңа медиа
Қазақстандықтардың бірегей ерекшеліктері
Орталық Азияның глокализациясы. Цифрландыру және бизнес
Зерттеу: Қазақстандықтардың мәдени ДНҚ коды
Сатып алушы психологиясының толық жаңаруы: бүгінде қазақстандықтар нені және не үшін сатып алады
Қазақстандықтар үшін жаңа баға нормасы

POST материалдары СAF Spring-2023

Мүмкіндіктер терезесі және «Жаңа Қазақстан» челлендж-трансформациясы
Салалық зерттеулер: демалыс, сауда, сән
Қазақстандағы әлеуметтік желілердің рейтингі және олардан сатып алушылар не күтеді?
Интеллект, даралық, экологиялық тазалық: fashion трендтеріне сараптамалық талдау
2023 көктем-жаз маусымындағы әйелдер сәнінің негізгі трендтері
Салалық зерттеулер: медиа тұтынуы, 5 медиа трендтері
Тұрақсыздық дәуіріндегі сән бизнесі: ертең ең жақсы болатынын бүгін қалай таңдауға болады

POST материалдары СAF Autumn-2022

Эволюция поведения покупателя/Autumn-2022
Вакансия на миллион и HR рынок/Autumn-2022
Народный апдейт нового Казахстана. Fashion Retail/Autumn-2022
Как будет меняться большой ритейл Казахстана/Autumn-2022
Программа бизнес-конференции/Autumn-2022
Народный апдейт нового Казахстана.Социум/Autumn-2022
Азбука фэшн бизнеса/Autumn-2022
Монетизация творчества в ритейле/Autumn-2022

POST материалдары СAF Spring-2022

Программа бизнес-конференции/Spring-2022
Новые трансформации спроса покупателей/Spring-2022
Что ожидать ритейлу в 2022 году/Spring-2022
Как действовать бизнесу на пути глобальных перемен/Spring-2022
Модные бренды между хайпом и хейтом/Spring-2022
Аналитика онлайн продаж в Казахстане/Spring-2022
«Профессиональный разбор» модных магазинов KZ/Spring-2022

POST материалдары СAF Autumn-2021

Как пройти перезагрузку казахстанскому ритейлу/Autumn-2021
Дискуссия: маркетинг в модном ритейле/Autumn-2021
Дискуссия: Торговые центры в эпоху пандемии/Autumn-2021
Постковидная потребительская революция/Autumn-2021
Как покупают одежду online/Autumn-2021
Программа бизнес-конференции/Autumn-2021