Жарнама берушілер CAF көрмесінде қызметтерін немесе өнімдерін жарнамалау арқылы өздеріне сән индустриясы мен оның өкілдерінің назарын аударта алады.

Central Asia Fashion таңдаулы кәсіби халықаралық және жергілікті аудиториямен: Орталық Азиядан және шетелден келген келуші-байерлермен, әлемнің 50 елінен келген бренд-компаниялардың өкілдерімен қамтамасыз етеді.

Компанияның / брендтің жарнамалық мүмкіндіктері

  • Welcome-комплименттері, келушілерге арналған пакеттердегі қойындылар түріндегі ілеспе ақпарат
  • Павильонда, подиум мен конференц-залдағы LED экранда компанияның баннері мен логотипін орналастыру
  • Көрменің әлеуметтік: Facebook, Instagram,Vkонтакте, You tube, Telegram желілеріндегі жарнамалық жазбалары
  • Еxibition guide ақпар-кітапшасында логотипті, жарнамалық модульді орналастыру
  • Тіркеу аймағындағы, show area алаңындағы, конференц-залдағы жарнамалық үстелшелерде лифлеттерді, POS материалдарын орналастыру
  • Е-letter форматындағы атаулы хабарламалар
  • Сән көрсетілімдерімен интеграция: аяқ киім, аксессуарлар, бижутерия
  • Жарнаманы нативті орналастыру
  • Байерлерге, сарапшыларға, блогерлерге, баспасөз қызметкерлеріне сыйлықтар / кәдесыйлар
  • Көрменің құрметті қонақтарына сыйлықтар. Жарнама берушілердің өнімдері көрсетілген фото
  • Жылжымалы промо-аймақты орналастыру
  • Шағын пакеттегі тегін өнім үлгілерін тарату арқылы сынама алу
  • BTL промо науқандары
  • Демеушілік
CAF жарнамалық мүмкіндіктерінің прайсын жүктеу

Жарнама берудің артықшылықтары

  • Бренд / компанияны қабылдауды жақсартады
  • Брендтің сәнмен байланысын көрсетеді
  • Брендтің / өнімнің танымалдылығын арттыруға көмектеседі
  • Қоғам мен серіктестер алдында брендтің мәртебесін көтереді
  • Компанияның имиджін нығайтуға көмектеседі
  • Брендтің жаңа нарыққа енуіне мүмкіндік береді