Central Asia Fashion халықаралық сән көрмесінің ұйымдастырушылары шараның ақпараттық серіктесі болу мүмкіндігін ұсынады. Ынтымақтастық пен интеграцияның өзара тиімді шарттары басылымды жарнамалауға, жаңа жарнама берушілерді іздеуге, танымалдылықты арттыруға, имиджді нығайтуға көмектеседі. Көрмеде сіз оқырмандар мен жазылушылардан тұратын мақсатты аудиторияңызды, нарықты қалыптастыратын жаңа беделді спикер-сұхбатшылар мен нарыққа жаңадан келген тұлғаларды кездестіресіз.
Central Asia Fashion серіктестеріне ауқымды интеграциялар мен орналастырудың түрлі нұсқаларын ұсынады.
Ақпараттық серіктестік
Ақпараттық серіктестік телеарналар мен радиоарналарға, салалық және бизнес медиа ресурстарына, журналдарға, ақпараттық және жаңалықтар порталдарына, фестивальдерді, жергілікті және халықаралық сән апталықтарын ұйымдастырушыларға, жаңа медиаға (блогерлерге, инфлюенсерлерге), сауда орталықтарына, қауымдастықтарға, бизнесті қолдау жөніндегі ұйымдарға, салалық көрмелерге, мамандандырылған университеттерге ұсынылады.
Демеушілік
«Демеуші» шарттары бойынша серіктес интеграциясы - қызметтер мен тауарларды жылжыту үшін банк өкілдері, қаржы және несие ұйымдары, брендтер / сауда белгілері, тренд-бюролар, коммерциялық қорлар, консалтингтік компаниялар, өндірістік кәсіпорындар, сән үйлері, маркетплейстер, fashion & beauty брендтері, бизнес өкілдері үшін оңтайлы шешім.
Ақпараттық серіктестік жөнінде
хабарласыңыз
Бірыңғай call center
Ақпараттық серіктес пакетіне не кіреді?
- «Ақпараттық серіктес» мәртебесі.
- Көрме кезінде show area аймағында компанияның жарнамалық модулін орналастыру. Баннер көрменің ұйымдастырушысы есебінен басып шығарылады.
- Көрменің ресми әлеуметтік желілерінде: Instagram, Facebook, Telegram, Vkонтакте серіктес/бренд туралы серіктестік жазба (ақпаратты жариялау).
- Қазақстандық БАҚ және ТМД елдері үшін mail баспасөз хабарламаларында инфопартнер логотипі.
- Көрменің fashionexpo.kz сайтында «Әріптестер» бөлімінде серіктес сайтына белсенді сілтемесі бар белсенді gif баннерін орналастыру.
- Көлемді, түрлі-түсті 3D құрылымда компания логотипі, өлшемі – 60х60см, орналасқан жері – тіркеу аймағы.
- Көрменің exhibition guide ресми нұсқаулығында, «Ақпараттық серіктестер» бөлімінде компанияның логотипі.
- Көрменің ресми баспасөз хабарламаларында айтылу.
- Көрме өткізілетін күндері тіркеу аймағында ақпараттық үстелдерде басылымдарды, баспа өнімдерін, жарнамалық материалдарды орналастыру.
- Компания логотипін / бейнежазбасын LED-экранда, show area аймағында, сән көрсетіліміне дейін және кейін көрсету.