11 наурыз / дүйсенбі / 2024
|
11 наурыз, дүйсенбі
15.00 – 15.50
Show Area
|
Retail-талдау
Тақырыбы: Бағаның өсуінің «жаңа нормасы» қазақстандық сатып алушыларға қалай әсер етуде?
- Инфляция, белгісіздік, дағдарыс... тағы не?
- Үнемді сатып алушылардың жаңа әдеттері. Олардың өтініші қалай өзгерді?
- Қазіргі кезде таңдаудың негізгі критерийлері қандай?
- Қазақстандықтар қандай заттарды алуда үнемдеуге дайын?
- 2024 жылы сатып алудың негізгі драйверлері
|
Спикер: Мадина Сейсенгалиева NielsenIQ Kazakhstan коммерциялық директоры
(Қазақстан, Алматы)
|
|
11 наурыз, дүйсенбі
16.00 – 17.00
Show Area
|
Панельдік талқылау
Тақырыбы: Бөлшек саудадағы баға дағдарысы
- Бүгінгі таңда баға қалай белгіленуде? Динамика және әсер етуші факторлар
- Баға мен үнемдеудің маңыздылығы бұрынғыдан да күшейе түсетін болады – ритейл өз ұсыныстарын қалай бейімдеуі керек?
- Инфляция қысымымен дисконттау саясаты қалай өзгереді?
- Брендтің баға саясатын жиі өзгертудің жасырын тәуекелдері
- Жеңілдіктер мен дисконттан бас тарту бизнестің маржиналдылығын сақтайды ма?
- Егер бағамен болмаса, сатып алушыны қалай ұстап тұруға болады?
- Қазіргі қалыптасқан жағдайда жаңа сатып алушыларды қалай тартуға болады?
- Жаңа шынайылықтағы "Бизнестің қауіпсіздік жастығы” қандай?
|
Спикер: Эльбеги Абдиев «ҚР сауда желілері одағы» ЗТҚ басқарма төрағасының орынбасары
(Қазақстан, Астана)
|
|
Спикер: Евгений Данчев бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымдарын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, fashion-нарығының басшыларына арналған онлайн мектеп құрушысы
(Ресей Мәскеу)
|
|
Спикер: Милена Ершова Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Мадина Сейсенгалиева NielsenIQ Kazakhstan коммерциялық директоры
(Қазақстан, Алматы)
|
|
11 наурыз, дүйсенбі
17.00 – 17.30
Show Area
|
Автограф-сессия / сұрақ-жауап
«Мінсіз стильге апаратын алты қадам» - кітабының тұсаукесері және автор Мади Бекдаирмен автограф-сессия @madi_bekdair
- Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист
- Milan Fashion Week және Paris Fashion Week ресми стилисті
- Азия стилисттерінің қауымдастығы және @style.session Концептуалды стилизация мектебінің негізін қалаушы
- Қазақстандағы алғашқы «Мінсіз Стильге апаратын Алты Қадам» концептуалды стилистика оқулығының авторы
- #КардинальноеПреображениеКЗ және #ШопингТерапия жобаларының авторы
|
Мади Бекдаир Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия Стилисттерінің Қауымдастығы, @style.session Концептуалды Стилизация Мектебінің негізін қалаушы, @madi_bekdair
|
|
12 наурыз / сейсенбі / 2024
|
12 наурыз, сейсенбі
10.30 – 11.20
Show Area
|
Семинар
Тақырыбы: Сатып алушы психологиясына жаппай апгрейд: бүгін клиенттер нені және неліктен сатып алады?
- Жаңа жағдайда қазақстандық сатып алушының психологиясы қалай өзгерді?
- Сатып алушы психологиясы: триггерлер мен магниттер
- Бүгінгі таңда сатып алу үшін не маңызды және қажет?
- Бүгінгі таңда «ақылды ритейл» қалай жұмыс жасайды?
- Азия менталитетінің үздік психологиялық «ілгектері»
|
Спикер: Мади Бекдаир Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия Стилисттерінің Қауымдастығы, @style.session Концептуалды Стилизация Мектебінің негізін қалаушы, @madi_bekdair
(Қазақстан, Алматы)
|
|
12 наурыз, сейсенбі
11.20 – 12.30
Show Area
|
Панельдік талқылау
Тақырып: Сән бизнесіндегі жаңа медиа: өзгерістерден қалай қорықпауға және трендтерді өз пайдаңызға айналдыруға болады?
- Блогерлер қалай және қашан «жаяу медиаға» айналды?Инфлюенсерлер мен блогерлердің жаңа рөлдері мен міндеттері
- Сән саласындағы «жоққа шығару мәдениеті» және оның Қазақстандағы ерекшеліктері
- Қазақша жаңа Media этика. Ұлттық «жоққа шығару мәдениеті» ерекшеліктері
- Жалпы хайптың артындағы брендтің әлеуеті мен артықшылықтарын анықтап, бүкіл елдің алдында қалай "сүрінбеуге" болады?
- Позитив немесе негатив: аудиторияны қалай басқаруға болады?
- Бренд бейнелер мен мағыналарға толы ақпарат өрісінде қалай ерекшелене алады?
- Fashion бизнесін алға жылжытудың арзан әрі тиімді құралдары
- Бүгінгі күні бизнес мәселелерін қалай және қандай контент тиімді шешеді?
|
Спикер: Алексей Бендзь PR және коммуникациялар бойынша сарапшы, «2B Agency» креативті директоры
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Мади Бекдаир халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия стилистері қауымдастығының және Концептуалды стильдеу мектебінің негізін қалаушы style.session @madi_bekdair
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Милена Ершова Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: МАЙгүл Бүргебаева «МSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің» негізін қалаушы Курстардың авторы, әлеуметтік желілерде бизнесті жүйелі жылжыту бойынша сарапшы @smmschool.msb
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Евгений Данчев бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымдарын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, fashion-нарығының басшыларына арналған онлайн мектеп құрушысы
(Ресей Мәскеу)
|
|
Спикер: Сабина Рустембаева «Империя блогинга» мектебінің негізін қалаушы, fashion-beauty блогері @sabina_rustembayeva
(Қазақстан, Алматы)
|
|
12 наурыз, сейсенбі
15.00 – 15.50
Show Area
|
Талдау. Салалық зерттеу
Тақырып: «Тұтынушылық патриотизм» феномені
- Қазақстан тұрғындарының қайталанбас ерекшеліктері неде? Олардың мінез-құлық нормалары, мінез-құлық белгілері, дәстүрлері
- Қазақстандықтар сыртқы келбетіне, стиліне, жалпы сәнге қалай қарайды?
- KZ аймағындағы мәдени ДНҚ коды. Сүйікті: фильмдер, музыка, әдебиет, батырлар, БАҚ, гастрономиялық тағамдар
- Қазақша шопинг: қайда, кімге, қандай мақсатта және жиілікте?
- Бүгінгі таңда қазақстандық сатып алушыға арналған fashion ұсынысы қалай көрінеді?
- Ел тұрғындары сәнге қанша ақша жұмсайды және сатып алу кезінде неге көңілі толмайды?
- Қазақстандықтардың жаңа жағдайдағы қаржылық матрицасы: төлем қабілеттілігі, қаржылық мінез - құлық және сатып алу құрылымы
- Жаңа технологиялар мен жасанды интеллект: құрал ма әлде ойын-сауық па?
- Жаңа Қазақстан тұрғындарының 10 әлеуметтік, мәдени және бөлшек сауда трендтері
|
Спикер: Наталья Оспанова Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры, «Қазақстанның қоғамдық пікірді және нарықты кәсіби зерттеушілер қауымдастығы» (КАПИОР) президенті
(Қазақстан, Алматы)
|
|
12 наурыз, сейсенбі
16.00 – 17.10
Show Area
|
Панельдік талқылау
Тақырыбы: Орталық Азияның жаһандануы. 360 көрініс
- 2023 жылы Қазақстанда қандай оқиғалар немесе шешімдер бизнес пен сатып алушыға көбірек әсер етті?
- Орталық Азия елдеріндегі демографиялық жағдай қалай өзгеруде: халық қартаюда ма, әлде жасарып бара жатыр ма?
- «Үміт индексіндегі» динамикалық өзгерістер нені көрсетеді?
- Қазақстан тұрғындарының өмір салты, құндылықтары мен өмірлік стратегиялары
- Елдегі және әлемдегі материалдық және экономикалық әл-ауқаттың өзгеруінің болжамдары
- Бизнестің жаңа цифрлық трансформациялары: жылдамдық, ашықтық, тиімділік
- Халық пен бизнестің қолма-қол ақшасыз төлемдері: эволюция = революция
- Азияның жаһандануы бизнесте қалай көрініс табуда? Трансшекаралық сауда және үкімет бастамалары
- Жалпы әлемдік үрдіс қайда апаруда: бүкіл әлемге әлде жергілікті шешімдерге
- Бүгінде Қазақстандық бизнес үшін нағыз «мүмкіндіктердің» жаңа көкжиегі қалай көрінуде?
|
Спикер: Андрей Скуратов «BISAM Central Asia» іскерлік ақпарат, әлеуметтану және маркетингтік зерттеулер орталығының ғылыми директоры
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Светлана Черненко Қазақстандағы iKS-Consulting өкілдігінің басшысы
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Наталья Оспанова Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры, КАПИОР президенті
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Милена Ершова Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova
(Қазақстан, Алматы)
|
|
Спикер: Залқар Асқарәліұлы Дизайнер, зергер, ZALKAR брендінің негізін қалаушы
(Қырғызстан, Бішкек)
|
|
Спикер: Айгүл Қасымова Дизайнер және брендтің негізін қалаушы АЙГҮЛ ҚАСЫМОВА @aigulkassymova
(Қазақстан, Алматы)
|
|
13 наурыз / сәрсенбі / 2024
|
13,наурыз сәрсенбі
10.30 – 11.20
Show Area
|
Семинар
Тақырыбы: Fashion бизнестегі тиімді жарнамамен «Жаңа ойын ережелері»
- Жарнамалық бюджетті бос жұмсамау үшін не істеу керек?
- Fashion бизнес сатып алған тауарларды қалай және қайда сату керек?
- Қандай контент пен қандай арналарды таңдау керек?
- Жеке бренд сатуға және маркетинг шығындарын үнемдеуге қалай көмектесе алады?
- Аудитория мен контент жасаушылар неге дайын болулары керек?
- Әлеуметтік желілерді дамыту трендтері
|
Спикер: МАЙгүл Бүргебаева «MSB /Практикалық интернет-маркетинг мектебі» негізін қалаушы. Курстардың авторы, әлеуметтік желілерде бизнесті жүйелі дамыту жөніндегі эксперт @smmschool.msb
(Қазақстан, Алматы)
|
|