Сentral Asia Fashion SPRING – 2024

халықаралық сән көрмесіне арналған
бизнес-конференциясының бағдарламасы

11-13 наурыз 2024 жыл

Алматы, ҚІЫО «Атакент» , 10 павильоны , Show area

● Болжамдар ● Шешімдер  Зерттеулер   Әріптестер тәжірибесі  Кейстер   Нетворкинг

11 наурыз / дүйсенбі / 2024  

11 наурыз, дүйсенбі

15.00 – 15.50

Show Area

Retail-талдау 

Тақырыбы: Бағаның өсуінің «жаңа нормасы» қазақстандық сатып алушыларға қалай әсер етуде?

  • Инфляция, белгісіздік, дағдарыс... тағы не?
  • Үнемді сатып алушылардың жаңа әдеттері. Олардың өтініші қалай өзгерді?
  • Қазіргі кезде таңдаудың негізгі критерийлері қандай?
  • Қазақстандықтар қандай заттарды алуда үнемдеуге дайын?
  • 2024 жылы сатып алудың негізгі драйверлері

Спикер: Мадина Сейсенгалиева 
NielsenIQ Kazakhstan коммерциялық директоры

(Қазақстан, Алматы)

   

11 наурыз, дүйсенбі

16.00 – 17.00

Show Area

Панельдік талқылау

Тақырыбы: Бөлшек саудадағы баға дағдарысы

  • Бүгінгі таңда баға қалай белгіленуде? Динамика және әсер етуші факторлар
  • Баға мен үнемдеудің маңыздылығы бұрынғыдан да күшейе түсетін болады – ритейл өз ұсыныстарын қалай бейімдеуі керек?
  • Инфляция қысымымен дисконттау саясаты қалай өзгереді?
  • Брендтің баға саясатын жиі өзгертудің жасырын тәуекелдері
  • Жеңілдіктер мен дисконттан бас тарту бизнестің маржиналдылығын сақтайды ма?
  • Егер бағамен болмаса, сатып алушыны қалай ұстап тұруға болады?
  • Қазіргі қалыптасқан жағдайда жаңа сатып алушыларды қалай тартуға болады?
  • Жаңа шынайылықтағы "Бизнестің қауіпсіздік жастығы” қандай?
 

Спикер: Эльбеги Абдиев 
«ҚР сауда желілері одағы» ЗТҚ басқарма төрағасының орынбасары

(Қазақстан, Астана)

Спикер: Евгений Данчев 
бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымдарын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, fashion-нарығының басшыларына арналған онлайн мектеп құрушысы

(Ресей Мәскеу)

Спикер: Милена Ершова 
Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы,  Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Мадина Сейсенгалиева
NielsenIQ Kazakhstan коммерциялық директоры

(Қазақстан, Алматы)

 
   

11 наурыз, дүйсенбі

17.00 – 17.30

Show Area

Автограф-сессия / сұрақ-жауап

 

«Мінсіз стильге апаратын алты қадам» - кітабының тұсаукесері және автор Мади Бекдаирмен автограф-сессия @madi_bekdair

  • Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист
  • Milan Fashion Week және Paris Fashion Week ресми стилисті
  • Азия стилисттерінің қауымдастығы және @style.session Концептуалды стилизация мектебінің негізін қалаушы
  • Қазақстандағы алғашқы «Мінсіз Стильге апаратын Алты Қадам» концептуалды стилистика оқулығының авторы
  • #КардинальноеПреображениеКЗ және #ШопингТерапия жобаларының авторы

Мади Бекдаир 
Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия Стилисттерінің Қауымдастығы, @style.session Концептуалды Стилизация Мектебінің негізін қалаушы, @madi_bekdair

12 наурыз / сейсенбі / 2024

12 наурыз, сейсенбі

10.30 – 11.20

Show Area

 

Семинар

Тақырыбы: Сатып алушы психологиясына жаппай апгрейд: бүгін клиенттер нені және неліктен сатып алады? 

  • Жаңа жағдайда қазақстандық сатып алушының психологиясы қалай өзгерді?
  • Сатып алушы психологиясы: триггерлер мен магниттер
  • Бүгінгі таңда сатып алу үшін не маңызды және қажет?
  • Бүгінгі таңда «ақылды ритейл» қалай жұмыс жасайды?
  • Азия менталитетінің үздік психологиялық «ілгектері»

Спикер: Мади Бекдаир 
Халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия Стилисттерінің Қауымдастығы, @style.session Концептуалды Стилизация Мектебінің негізін қалаушы, @madi_bekdair

(Қазақстан, Алматы)


   

12 наурыз, сейсенбі

11.20 – 12.30

Show Area

Панельдік талқылау

Тақырып: Сән бизнесіндегі жаңа медиа: өзгерістерден қалай қорықпауға және трендтерді өз пайдаңызға айналдыруға болады?

  • Блогерлер қалай және қашан «жаяу медиаға» айналды?Инфлюенсерлер мен блогерлердің жаңа рөлдері мен міндеттері
  • Сән саласындағы «жоққа шығару мәдениеті» және оның Қазақстандағы ерекшеліктері
  • Қазақша жаңа Media этика. Ұлттық «жоққа шығару мәдениеті» ерекшеліктері
  • Жалпы хайптың артындағы брендтің әлеуеті мен артықшылықтарын анықтап, бүкіл елдің алдында қалай "сүрінбеуге" болады?
  • Позитив немесе негатив: аудиторияны қалай басқаруға болады?
  • Бренд бейнелер мен мағыналарға толы ақпарат өрісінде қалай ерекшелене алады?
  • Fashion бизнесін алға жылжытудың арзан әрі тиімді құралдары
  • Бүгінгі күні бизнес мәселелерін қалай және қандай контент тиімді шешеді?

Спикер: Алексей Бендзь 
PR және коммуникациялар бойынша сарапшы, «2B Agency» креативті директоры

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Мади Бекдаир 
халықаралық тәжірибеге ие имидж-стилист, Азия стилистері қауымдастығының және Концептуалды стильдеу мектебінің негізін қалаушы style.session @madi_bekdair

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Милена Ершова 
Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы,  Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: МАЙгүл Бүргебаева 
«МSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің» негізін қалаушы Курстардың авторы, әлеуметтік желілерде бизнесті жүйелі жылжыту бойынша сарапшы @smmschool.msb

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Евгений Данчев 
бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымдарын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, fashion-нарығының басшыларына арналған онлайн мектеп құрушысы

(Ресей Мәскеу)

Спикер: Сабина Рустембаева «Империя блогинга» мектебінің негізін қалаушы, fashion-beauty блогері @sabina_rustembayeva

(Қазақстан, Алматы)

   

12 наурыз, сейсенбі

15.00 – 15.50

Show Area

Талдау. Салалық зерттеу

Тақырып: «Тұтынушылық патриотизм» феномені

  • Қазақстан тұрғындарының қайталанбас ерекшеліктері неде? Олардың мінез-құлық нормалары, мінез-құлық белгілері, дәстүрлері
  • Қазақстандықтар сыртқы келбетіне, стиліне, жалпы сәнге қалай қарайды?
  • KZ аймағындағы мәдени ДНҚ коды. Сүйікті: фильмдер, музыка, әдебиет, батырлар, БАҚ, гастрономиялық тағамдар
  • Қазақша шопинг: қайда, кімге, қандай мақсатта және жиілікте?
  • Бүгінгі таңда қазақстандық сатып алушыға арналған fashion ұсынысы қалай көрінеді?
  • Ел тұрғындары сәнге қанша ақша жұмсайды және сатып алу кезінде неге көңілі толмайды?
  • Қазақстандықтардың жаңа жағдайдағы қаржылық матрицасы: төлем қабілеттілігі, қаржылық мінез - құлық және сатып алу құрылымы
  • Жаңа технологиялар мен жасанды интеллект: құрал ма әлде ойын-сауық па?
  • Жаңа Қазақстан тұрғындарының 10 әлеуметтік, мәдени және бөлшек сауда трендтері

Спикер: Наталья Оспанова
Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры, «Қазақстанның қоғамдық пікірді және нарықты кәсіби зерттеушілер қауымдастығы» (КАПИОР) президенті

(Қазақстан, Алматы)

12 наурыз, сейсенбі

16.00 – 17.10

Show Area

Панельдік талқылау

Тақырыбы: Орталық Азияның жаһандануы. 360 көрініс

  • 2023 жылы Қазақстанда қандай оқиғалар немесе шешімдер бизнес пен сатып алушыға көбірек әсер етті?
  • Орталық Азия елдеріндегі демографиялық жағдай қалай өзгеруде: халық қартаюда ма, әлде жасарып бара жатыр ма?
  • «Үміт индексіндегі» динамикалық өзгерістер нені көрсетеді?
  • Қазақстан тұрғындарының өмір салты, құндылықтары мен өмірлік стратегиялары
  • Елдегі және әлемдегі материалдық және экономикалық әл-ауқаттың өзгеруінің болжамдары
  • Бизнестің жаңа цифрлық трансформациялары: жылдамдық, ашықтық, тиімділік
  • Халық пен бизнестің қолма-қол ақшасыз төлемдері: эволюция = революция
  • Азияның жаһандануы бизнесте қалай көрініс табуда? Трансшекаралық сауда және үкімет бастамалары
  • Жалпы әлемдік үрдіс қайда апаруда: бүкіл әлемге әлде жергілікті шешімдерге
  • Бүгінде Қазақстандық бизнес үшін нағыз «мүмкіндіктердің» жаңа көкжиегі қалай көрінуде?

Спикер: Андрей Скуратов
«BISAM Central Asia» іскерлік ақпарат, әлеуметтану және маркетингтік зерттеулер орталығының ғылыми директоры

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Светлана Черненко
Қазақстандағы iKS-Consulting өкілдігінің басшысы

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Наталья Оспанова
Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры, КАПИОР президенті

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Милена Ершова 
Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы,  Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Залқар Асқарәліұлы
Дизайнер, зергер, ZALKAR брендінің негізін қалаушы

(Қырғызстан, Бішкек)

Спикер: Айгүл Қасымова
Дизайнер және брендтің негізін қалаушы АЙГҮЛ ҚАСЫМОВА @aigulkassymova

(Қазақстан, Алматы)

   

13 наурыз / сәрсенбі / 2024

13,наурыз  сәрсенбі

10.30 – 11.20

Show Area

Семинар

Тақырыбы: Fashion бизнестегі тиімді жарнамамен «Жаңа ойын ережелері»   

  • Жарнамалық бюджетті бос жұмсамау үшін не істеу керек?
  • Fashion бизнес сатып алған тауарларды қалай және қайда сату керек?
  • Қандай контент пен қандай арналарды таңдау керек?
  • Жеке бренд сатуға және маркетинг шығындарын үнемдеуге қалай көмектесе алады?
  • Аудитория мен контент жасаушылар неге дайын болулары керек?
  • Әлеуметтік желілерді дамыту трендтері

Спикер: МАЙгүл Бүргебаева 
«MSB /Практикалық интернет-маркетинг мектебі» негізін қалаушы. Курстардың авторы, әлеуметтік желілерде бизнесті жүйелі дамыту жөніндегі эксперт  @smmschool.msb

(Қазақстан, Алматы)

13,наурыз  

сәрсенбі

11.30 – 12.20

Show Area

Зияткерлік ритейл-баттл

Бизнесті жаңаша бейімдеу: дағдарысқа қарсы жауапты әрекет ету мерчандайзингі

  • Дүкен кеңістігін оңтайландыру: оңтайлы ма, эмоциялық тәсіл ме?
  • Сауда залының «үздік» сыйымдылығы: ықшамдау немесе үлкендеу?
  • Сауда жабдығын жақсарту: шығармашылық па, қажеттілік пе?
  • Витриналарды коммерциялық бейімдеу: ритейлер үшін шығын ба, табыс па?
  • Манекендердің киімін және залдың безендірілуін қаншалықты жиі ауыстыру қажет?
  • Клиенттің мінсіз бағдары: алтын үшбұрыш немесе креативті тәжірибе ме?
  • Нені үнемдеп, нені үнемдемеген жөн? Үздік 5 «алтын кеңес»

Спикер: Олег Темников
Brand Sense көрнекі мерчендайзинг агенттігінің және негізін қалаушы
@brand.sense

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Олжас Медетов
Qazaq National Parks коммерциялық директоры, Brand Sense бизнес-үдерістерін басқарушы @оlzhasmedetov

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Диляра Имамбаева
Orchestra және Reima балалар киімі брендтерінің Project Manager @dilyara_imambayeva

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Екатерина Бучатская 
SOLO-U әйелдер киімі дүкенінің бас директоры @ekaterina_buchaczkaya

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Милена Ершова 
Fashion retail сарапшысы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы,  Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

Ұйымдастырушылар бағдарламаға өзгерістер мен нақтылаулар енгізу құқығын өзіне қалдырады

Бизнес-конференцияға қатысу тегін. Қатысушылардың саны отыратын орындардың болуымен анықталады. Келу үшін тіркеліп, электронды билет алыңыз.

Іскерлік конференцияға кім қатысады?

Central Asia Fashion бизнес-конференциясына келушілер: сән дүкендерінің меншік иелері мен иелері, fashion жетекші компанияларының бас директорлары, сән индустриясының басшылары мен жетекші мамандары, fashion өндірушілері, сән дизайнерлері, коммерциялық және қаржы директорлары, сауда орталықтарының топ-менеджменті, сән дүкенінен сатып алу бөлімінің мамандары, fashion саласының сату бөлімінің мамандары, онлайн сатушылар, сән сарапшылары, журналистер, блогерлер.