Сentral Asia Fashion Autumn – 2024 халықаралық сән көрмесінің

Elite Line 2024 аяқ киім, тері, былғары және аксессуарлар көрмесінің

бизнес-конференциясының бағдарламасы

18 -20 тамыз 2024 жыл

Алматы, «Атакент» ХКО, 10-11 павильон

18 тамыз, жексенбі, 2024 жыл

18 тамыз / жексенбі / 13.00 – 13.50 / Бизнес-зал

Тренд болжамы
Тақырыбы: Must have: Fashion санатындағы ритейл трендтері
  • Заманауи сатып алушы: ол кім және офлайн ритейлдің болашағына қалай әсер етеді
  • Омнишоппинг: дүкен енді бұрынғыдай болмайды
  • Жергіліктілік адалдыққа тең. Неліктен жаһандық тәсіл енді жұмыс істемейді?
  • Қоғамдастықты қалыптастыру бизнесті дамыту құралы ретінде
  • Қызмет бірінші орында. Кастомизация және дербестендіру
  • WOW әсер, дүкен қалай әрқашан жаңа болып қала алады
  • Ритейл орындарын жобалауда өзекті болатын стилистикалық бағыттар мен кескіндер
Спикер: Катя Колотилова

LINII брендинг агенттігінде ритейл-дизайн бойынша шығармашылық директор

(Ресей, Мәскеу)

Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидерланды, Арнем)

18 тамыз / жексенбі / 14.00 – 14.50 / Бизнес-зал

Семинар
Тақырыбы: Бизнесі даму үстіндегі ел. Кәсіпкерлер Өзбекстандағы бизнес туралы не білуі керек
  • Бұрын және қазір: неліктен халықаралық инвесторлар Азия нарығына шығу үшін Өзбекстанды таңдауда
  • Өзбекстандағы бизнес туралы мифтер мен шынайылық: бизнес инвесторларының қателері. Шындық қайда жатыр?
  • Демографиялық бум бақыт пен сенімділік индексіне қалай әсер етеді?
  • Бизнесті дамуындағы жылдам дамып келе жатқан және перспективалы өсу нүктелері
  • Бюрократия, сыбайлас жемқорлық, фейктер, белгілер мен салықтар туралы басқаның шындықтары
  • Өзбекстанның fashion бизнесіне көлеңкеден қалай шығуы керек?
  • Өсіп келе жатқан нарықта өз орнын қалай табуға және кеңейтуге болады?
Спикер: Мария Малиновская

Al Mar Consulting зерттеу компаниясының бас директоры

(Өзбекстан, Ташкент)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

18 тамыз / жексенбі / 15.00 – 15.50 / Бизнес-зал

Retail-талдау
Тақырыбы: Қазақстандықтар киімдерді, аяқ киімдерді және аксессуарларды қалай таңдайды және сатып алады?
  • Қазақстандық тұтынушылардың сән саласындағы қалауларын талдау: олар нені іздейді, қандай брендті таңдайды, сатып алу туралы шешімді қалай қабылдайды
  • Тұтынушылардың мінез-құлық тенденциялары
  • Қазақстандықтардың іздеу жүйесіндегі сұраулары нені хабарлайды? Олар жиі іздейтін брендтер немесе өнімдер?
  • Fashion санатындағы сатылым өсімінің көшбасшылары
  • Қайта тұтынудың қайта туылуы. Қазақстандықтар нені жиі сатып алады?
  • Киім, аяқ киім және аксессуарларды таңдаудағы негізгі факторлардың шынайы рейтингі
Спикер: Мадина Сейсенгалиева

Yandex Qazaqstan жарнама бизнесінің директоры @madina.seisengaliyeva

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Ольга Курданова

Yandex Qazaqstan маркетинг бөлімінің директоры

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

18 тамыз / жексенбі / 16.00 – 17.10 / Show Area

Панельдік пікірталас
Тақырыбы: Әлемдегі хайпты бизнес тенденцияларына сараптамалық талдау
  • Әлемдегі және Орталық Азиядағы негізгі бизнес трендтер
  • Әсерлер экономикасы тұтынудың негізгі моделі ретінде
  • Шығармашыл экономика құндылық тудырудың негізгі моделі ретінде
  • Платформалық экономика клиент пен жеткізуші қарым-қатынасының негізгі моделі ретінде
  • Жасыл экономика және сәнді саналы тұтыну: заттарды реинкарнациялау, жалға алуға мода, ашықтық және хабардарлық
  • Fashion бизнесі үшін трендтерге бейімделу неліктен маңызды?
Спикер: Евгений Данчев

бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы,w consulting fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін салушы

(Ресей Мәскеу)

Спикер: Мария Малиновская

Al Mar Consulting зерттеу компаниясының бас директоры

(Өзбекстан, Ташкент)

Спикер: Мадина Сейсенгалиева

Yandex Qazaqstan жарнама бизнесінің директоры @madina.seisengaliyeva

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Наталья Миронова

RAFI сән индустриясы қатысушыларының ресейлік қауымдастығының адалдық бағдарламасының жетекшісі

(Ресей Мәскеу)

Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидеранды, Арнем)

Спикер: Катя Колотилова

LINII брендинг агенттігінде ритейл-дизайн бойынша шығармашылық директор

(Ресей Мәскеу)

Спикер: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

18 тамыз / жексенбі / 16.00 - 16.3016.30 - 17.00 / Бизнес-зал

«Интернет маркетинг мектебі» топтық шеберлік сабақтары
Тегін әлеуметтік желі құралдары
Таргетсіз клиенттердің тактикасы мен тәжірибесі
Спикер: МАЙгуль Бургебаева

"MSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің" негізін қалаушы, курстардың авторы, @smmschool.msb әлеуметтік желілерінде бизнесті жүйелі ілгерілету бойынша сарапшы

(Қазақстан, Алматы)

18 тамыз / жексенбі / 17.10 – 17.40 / Show Area

Автограф сессиясы / сұрақ-жауап

Автограф сессиясы және «Киім және аяқ киім дүкеніндегі сату психологиясы» және «Аяқ киім мен аксессуарларды сатуды ұлғайту бойынша практикалық нұсқаулық» кітаптарының авторы Евгений Данчевпен сұхбат (Ресей, Мәскеу)

Спикер: Евгений Данчев

Евгений Данчев - сән нарығындағы сатылымды ұлғайту бойынша сарапшы. Бизнес-тренер, жаттықтырушы, ұйымдастырушы кеңесші, fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін қалаушы. 19 жылдан астам сатуды басқару және маркетинг бойынша іс жүзіндегі тәжірибе Сату менеджерінен коммерциялық директорға дейін өскен. ТМД және Шығыс Еуропаның жеті елінде 4000 сағаттан астам консалтингтік жобалар.

Сұхбатты журналист, мақалалардың авторы, медиа-менеджер Милена Ершова жүргізеді

19 тамыз, дүйсенбі, 2024 жыл

19 тамыз / дүйсенбі / 10.30 – 11.10 / Show Area

Семинар
Тақырыбы: Ритейлер қызметіндегі сандық және e-com инновациялары
  • Қазақстанның цифрлық трансформациялары: практикалық тиімділіктері мен ұтымдылық
  • Кәсіпкерлер қызметіндегі жаһандық жеңістер
  • Тәуекелдер, қауіпсіздік және цифрлық бизнес гигиенасы. Қазақстандық кәсіпкердің чек-парағы
  • Үкіметтің қандай бастамалары ритейлдің жаһандық цифрландыруын ынталандырады?
  • Қазақстанда электронды коммерция қалай дамуда? Ритейлге e-com инновацияларының жаппай енуін күту керек пе?
  • Кәсіпкерлерге жаңа технологияларды енгізуге не кедергі?
  • Электрондық коммерцияның болашағы. Бизнес стратегияны тәжірибемен қалай біріктіре алады?
Спикер: Светлана Черненко

Қазақстандағы iKS-Consulting өкілдігінің басшысы

(Қазақстан, Алматы)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

19 тамыз / дүйсенбі / 11.00 - 11.3011.30 - 12.00 / Бизнес-зал

«Интернет маркетинг мектебі» топтық шеберлік сабақтары
Reels| миллиондаған көрсетілімдерге қалай қол жеткізуге болады?
Таргеттегі қателерді қалай түзетуге болады? / Тұтынушылардың сұраныстарына таргетті қосу
Спикер: МАЙгуль Бургебаева

«MSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің» негізін қалаушы, курстардың авторы, @smmschool.msb әлеуметтік желілерінде бизнесті жүйелі ілгерілету бойынша сарапшы

(Қазақстан, Алматы)

19 тамыз / дүйсенбі / 11.20 – 12.30 / Show Area

Панельдік пікірталас
Тақырыбы: Орталық Азияның беделі мен басты бенчмарктері
  • Көрші елдердегі сатып алушылар Қазақстанды қалай қабылдайды?
  • Көрші елдердегі түрлі буын сатып алушыларының арасында қандай тауарлық ассоциациялар пайда болуда?
  • Мade in Кazakhstan / Uzbekistan тауарлары мен өнімдеріне деген сенім деңгейі
  • Орталық Азияның қандай тауарлары мен технологияларын шетелдіктер қуана қарсы алады?
  • Жергілікті брендтер елдің беделіне қалай әсер етеді?
  • Орталық Азия брендтеріне қызығушылықты қалай арттыруға болады?
Спикер: Наталья Оспанова

Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры, КАПИОР қауымдастығының президенті

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Мария Малиновская

Al Mar Consulting зерттеу компаниясының бас директоры

(Өзбекстан, Ташкент)

Спикер: Светлана Черненко

Қазақстандағы iKS-Consulting өкілдігінің басшысы

(Қазақстан, Алматы)

Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидеранды, Арнем)

Спикер: Индира Адиль

ADILI қазақстандық брендінің тең құрылтайшысы, ҚР жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындары қауымдастығының мүшесі

(Қазақстан, Алматы)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

19 тамыз / дүйсенбі / 13.00 – 14.00 / Бизнес-зал

Аналитика / Салалық зерттеулер
Тақырыбы: Ұлттық қызметтің ерекшеліктері мен Жаңа Қазақстаннан кері байланыс
  • Қазақстандықтар өз еліндегі қызмет көрсету деңгейін қалай және қандай критерийлер бойынша бағалайды?
  • Қазақстанның қай жерлерінде тұтынушыларға жақсы, қай жерлерінде нашарқызмет көрсетеді?
  • Қазақша сервис туристтің көзқарасымен және елдегі қызмет көрсетудің негізгі «ауыртпалықтарының» шынайы рейтингі
  • Сатып алуға байланысты мәселелерді шешу үшін сатушымен байланысудың 5 тиімді арнасы
  • Ұлттық FEEDбектң ерекшеліктері: тұтынушылардың пікірлерін қалай дұрыс талдау керек?
  • Пікірлерді қайдан іздейді, қайсысына сенеді және пікірлердің қай түрі сатып алуға көбірек әсер етеді?
  • Сатып алушыны пікір қалдыруға не итермелейді? Неліктен тұтынушылар пікір қалдырмайды?
  • Клиенттердің пікірлеріне арналған тәуелсіз алаңдардың рейтингі
  • «Жаңа Қазақстанның» қызмет көрсетуді жақсартуға арналған 10 үздік тренді
Спикер: Наталья Оспанова

Alvin Market және ICT-Marketing зерттеу компаниялары тобының директоры,Қазақстандық кәсіби қоғамдық пікір және нарықты зерттеушілер қауымдастығының» президенті (КАПИОР)

(Қазақстан, Алматы)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

19 тамыз / дүйсенбі / 14.10 – 15.10 / Бизнес-зал

Cеминар
Тақырыбы: Батыр, іздеуші, әзілкеш. Архетиптер мықты fashion брендін құруға қалай көмектеседі?
  • Брендингтегі архетиптер теориясы. Брендке қай архетип сәйкес келетінін қалай анықтауға болады?
  • Fashion бизнесіне жаңа көзқарас. Жақындарымызды тартып, бөгделермен қоштасамыз ба?
  • Менталитетке бейімделген архетиптер - жергілікті нарықта жұмыс істеу барысында нені ескеру қажет
  • Архетиптер қалай көрінеді және естіледі. Сән индустриясындағы кейстер
  • Сөздерден әрекетке дейін - бизнесіңізге архетипті қалай енгізуге және прогресті қалай бақылауға болады
Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидеранды, Арнем)

19 тамыз / дүйсенбі / 15.30 – 16.20 / Бизнес-зал

Бизнесті жан-жақты талдау
Тақырыбы: Сатушыларды қалай барынша пайдалануға және қалай орташа чекті арттыруға болады?
  • Киім және аяқ киім сатушылар үшін материалдық емес мотивацияның құпиялары
  • «Оң» және «Теріс» мотивациялары қалай жұмыс істейді?
  • Персоналдың қызығушылығының матрицасы
  • Бөлшек сауда дүкенінде KPI-ды қалай сәтті енгізуге болады?
  • Бір түбіртекте үш өнімді қалай сатуға болады және бұл үшін не істеу керек?
Спикер: Евгений Данчев

бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы,w consulting fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін салушы

(Ресей Мәскеу)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

19 тамыз / дүйсенбі / 16.30 – 17.30 / Бизнес-зал

Семинар
Тақырыбы: Әлеуметтік желіде fashion брендін жылжытудағы 10 қателік
  • Мақсатты аудитория тиімді стратегияның негізі ретінде
  • Уақыт жұмсамай «автоматты түрде» жұмыс істейтін контентті қалай жасауға болады?
  • Таргет және әр сағат сайын өтінімдер Арзан өтінімдер емес, сатылым әкелетін жарнама үшін не керек?
  • Әлеуметтік желілерде бюджетсіз сату: мифтер мен шындық
  • Тексерілген нейрондық желілер және уақытты, ақшаны, күш-жігерді үнемдеу
Спикер: МАЙгуль Бургебаева

"MSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің" негізін қалаушы, курстардың авторы, @smmschool.msb әлеуметтік желілерінде бизнесті жүйелі ілгерілету бойынша сарапшы

(Қазақстан, Алматы)

20 тамыз, сейсенбі, 2024

20 тамыз / сейсенбі / 10.30 – 12.30 / Бизнес-зал

"Байер & сатушы мектебі” (алдын ала тіркелу арқылы)
Семинарларға тіркелу
Сән ритейліндегі сату бөлімін қайта ашу. Басқару құпиялары және сату техникалары
№1 білім беру тренингі
Тақырыбы: Киім мен аяқ киімді бәсекелестерден жоғары бағаға қалай сатуға болады?
1 бөлім: Қарсылықтармен жұмыс істеу үлгісі қалай жұмыс істейді?
  • рефрейминг моделі және оны бағалық қарсылықтармен жұмыс істеу үшін қолдану
  • қарсылықтарды өңдеу мысалдары
  • бейне үзінділерді талдау
2 бөлім: «Бұл қымбат» деген қарсылықты шешудің ең жақсы 5 әдісі
  • мәнмәтіннің рефреймингін қалай пайдалану керек
  • позитивті ниетті іздеу
  • Евгений Данчевтің қарсылықтарымен жұмыс скрипттері
3 бөлім: Тәжірибе
  • қарсылықтармен жұмыс істеу техникаларын енгізуге арналған жаттығулар
  • жаттықтырушыдан жаттығу нәтижелері туралы кері байланыс
4 бөлім: Бизнесте техниканы енгізу кезеңдері
  • дүкенде қарсылықтарға жауап беру техникасын қалай енгізу керек
  • Сатушыларды жаңа дағдыларға қалай тексеруге болады
  • сату техникасын басқару жүйесі
Спикер: Евгений Данчев

бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, w consulting fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін салушы

(Ресей Мәскеу)

20 тамыз / сейсенбі / 11.00 – 12.10 / Show Area

Панельдік пікірталас
Тақырыбы: 2050 жаһандық болжамы бизнес пен тұтынушыларға қалай әсер етеді?
  • Жаһандық қартаю: 2050 жылға қарай жер бетінде 100 жастан асқан 4 миллион адам болады
  • Гиперурбанизация: Әлем халқының 80 пайызы ірі қалаларда тұратын болады
  • Көзді ашып жұмғанша, fast өзі тым баяу
  • Максималкадағы әртүрлілік: жергілікті брендтер, стрит-арт, инновациялар
  • Digital арқылы бизнесті жеделдету. Ритейлда жасанды интеллект нені мәңгілікке өзгертті?
  • Қоғам мен бизнеске қандай трендтер қазірдің өзінде әсер етуде?
Спикер: Мария Малиновская

Al Mar Consulting зерттеу компаниясының бас директоры

(Өзбекстан, Ташкент)

Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидерланды, Арнем)

Спикер: МАЙгуль Бургебаева

"MSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің" негізін қалаушы, курстардың авторы, @smmschool.msb әлеуметтік желілерінде бизнесті жүйелі ілгерілету бойынша сарапшы

(Қазақстан, Алматы)

Модератор: Милена Ершова

fashion retail сарапшы, бизнес-кеңесші, мақалалардың авторы, Central Asia Fashion бас продюсері @milenayershova

(Қазақстан, Алматы)

20 тамыз / сейсенбі / 13.00 – 13.50 / Бизнес-зал

Семинар
Тақырыбы: Ритейлдегі ребрендинг. Кеш болмай тұрғанда өзгер!
  • Заманауи тұжырымдама қанша уақыт өмір сүреді және «өзгеретін» уақыт келгенін қалай білуге болады?
  • Өзгерістің 5 үздік көрсеткіштері. Ребрендинг үшін не керек?
  • Ребрендинг шынымен қажет болмайтын жағдайлар
  • Ритейлдің жаңа формуласы: жеке пайдадан қоғамның құндылықтарына дейін
  • Пайдаланушы тәжірибесін жобалап, әсерлердің дизайнын өзгертеміз
  • Ребрендинг қанша тұрады? Оны өз қолымызбе жасауға болады ма?
  • Ребрендинг үшін агенттікті қалай дұрыс таңдауға және жобаны дұрыс жүзеге асыруға болады?
Спикер: Дмитрий Буренко

әлеуметтанушы, психология ғылымдарының кандидаты, LINII брендинг агенттігінің даму және стратегия жөніндегі директоры

(Нидерланды, Арнем)

20 тамыз / сейсенбі / 14.00 - 14.3014.30 - 15.00 / Бизнес-зал

«Интернет маркетинг мектебі» топтық шеберлік сабақтары
Тақырыбы: Stories | тұтынушылардың күнделікті сұраныстары
Тақырыбы: Instagram-да автоматты жауаптармен қалай жұмыс істеуге болады / Facebook-те жарнамалаудың 5 себебі
Спикер: МАЙгуль Бургебаева

"MSB/Практикалық интернет-маркетинг мектебінің" негізін қалаушы. Курстардың авторы, әлеуметтік желілерде бизнесті жүйелі ілгерілету бойынша сарапшы @smmschool.msb

(Нидерланды, Арнем)

20 тамыз / сейсенбі / 15.00 - 15.20 / Бизнес-зал

CAF бизнес бағдарламасының серіктестерінен сыйлықтар ұтыс ойыны
  • "MSB/Итернет-маркетинг мектебінің"
  • «W consulting» онлайн мектебі
  • «LINII» халықаралық брендинг агенттігі

20 тамыз / сейсенбі / 15.30 - 17.30 / Бизнес-зал

"Байер & сатушы мектебі” (алдын ала тіркелу арқылы)
Семинарларға тіркелу
Сән ритейліндегі сату бөлімін қайта ашу. Басқару құпиялары және сату техникалары
№2 білім беру тренингі
Тақырыбы: Fashion бизнесінде сату жоспарын 100 пайызға қалай орындауға болады?
1 бөлім: Компанияның жасырын ресурстарын қалай ашуға болады
  • Fashion бизнесі тәжірибесіндегі сатылымның өсуінің мысалдары
  • сату жоспарының орындалуына не әсер етеді және бұл процесті қалай бақылауға алуға болады?
  • Сату жоспарын орындау үшін басшы сатушының психологиясына қалай әсер ете алады?
2 бөлім: Коучинг стиліндегі сатуды басқару моделі
  • күнделікті сату жоспарын бөлшектеу арқылы сатушыларға тапсырмаларды қалай қою керек
  • басшының негізгі рөлдері, персоналды басқарудағы өз рөлін түсінуіне арналған тест
  • сатуды талдауға және сатуды басқаруға арналған сұрақтар
3 бөлім: Басшының екі негізгі құзыреті
  • қызметкерлерді ынталандыратын коучинг формуласы
  • Сату жоспарын 100% орындау үшін басшы қандай құзыреттерге ие болуы керек
4 бөлім: Сатылымдағы нейромаркетингтің құпиялары
  • бір сатып алушыға көбірек өнімді қалай сатуға болады
  • «қымбат» модельдерді жеңілдіксіз қалай ұсынуға болады
  • контраст принципі сату психологиясында қалай жұмыс істейді және оны қолдану әдістері
Спикер: Евгений Данчев

бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, w consulting fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін салушы

(Ресей Мәскеу)

Қосымша 21 тамыз, среда, 2024

21 тамыз / среда / 10.00 - 13.0014.00 - 17.00

Өткізілетін орыны: Атакент, Best Vestern Plus, зал «Ұлытау»
Mini MBA білім беру тренингтері

(алдын ала тіркелу бойынша)

Тақырыбы: Fashion бизнесіне қалай жан беруге және бір маусымда гипер-касса жасауға болады?
1 бөлім Сатылым көлеміне әсер ететін құрамдас бөліктер мен факторлар
Семинарларға тіркелу
  • Сатылымды арттырудың негізгі формуласы
  • трафикті арттыру үшін вирустық маркетингті қалай іске қосу керек
  • бизнестегі кейстерді талдау
2 бөлім Маркетинг шұңқыры
  • клиенттерді тартудың аз бюджетті талап ететеін тәсілдері
  • маркетинг бюджетін сату жоспарларымен қалай байланыстыруға болады
  • бизнестегі кейстерді талдау
3 бөлім Амбициялық сату жоспарын қалай жасауға болады
  • KPI-ге байланысты жоспарды құру мысалы
  • бизнестегі кейстерді талдау
4-бөлім: Компания персоналы және өсу нүктелері
  • сатылымдарды басқаруға арналған көрсеткіштер жүйесі (сатылымды талдау үлгісімен жұмыс)
  • сатушылардың оңтайлы санын қалай есептеу керек
модуль. Бөлшек сауда дүкені 2025. Цифрлық экономика дәуірінде бизнесті қалай қайта форматтауға болады
5 бөлім NEXT буыны – нарық үшін қауіптері мен мүмкіндіктері
Семинарларға тіркелу
  • болашақ дүкені үшін жаңа сату үлгісін пайдаланып, қалай көбірек сатуға болады
  • жаңа сату арналары және олармен қалай жұмыс істеу керек
  • клиенттермен байланыс тізбегін қалай құруға болады
6 бөлім Баға бойынша бәсекелестерден қалай ерекшеленуге болады
  • қосылған құн деңгейіндегі үш сату лайфхактары
  • баға бойынша маркетплейстермен қалай бәсекелесуге болады
  • тұтынушыны ұстап қалу үшін тұтынушылардың адалдығының үш деңгейі
7 бөлім Сатылымға итермелейтін мерчандайзингтің құпиялары
  • локомотив өнімін пайдаланып гиперкассаны қалай жасауға болады
  • бөлшек сауда дүкенінде орташа чекті және UPT-ны қалай арттыруға болады
8 бөлім Скрипттерді енгізу арқылы кірісті қалай арттыруға болады
  • «Бұдан арзанын көрдім» деген сөздерге қалай жауап беруге болады?
  • тұтынушылардың маркетплейстерге көшуін қалай азайтуға болады
  • киім мен аяқ киімге сұраныс төмендеген кезде қалай көбірек сатуға болады
Спикер: Евгений Данчев

Барлық mini MBA білім беру тренингтерін Евгений Данчев жүргізеді, бизнес-кеңесші, сән нарығының сатылымын арттыру бойынша сарапшы, кітаптардың авторы, w consulting fashion нарығының басшыларына арналған онлайн мектептің негізін салушы

(Ресей Мәскеу)

Ұйымдастырушылар бағдарламаға өзгертулер мен түсініктемелер енгізу құқығын өздеріне қалдырады

CAF бизнес конференциясында аналитикалық сессияларға, семинарларға, бизнес-кейстер мен панельдік пікірталастарға қатысу тегін. Көрмеге қатысу үшін тіркеліп, электронды билет алыңыз.
«Сатушы & байер мектебі» білім беру тренингтері және mini МВА – алдын ала тіркелу бойынша. Тіркелу fashionexpo.kz сайты арқылы немесе бизнес залында.

Бизнес-конференцияға кім қатыса алады?

Сән дүкендерінің иелері, fashion жетекші компанияларының бас директорлары, сән индустриясының басшылары мен жетекші мамандары, fashion өндірушілері, сәнді киімдердің дизайнерлері, коммерциялық және қаржы директорлары, сауда орталықтарының топ-менеджменті, сән дүкенін сатып алу бөлімінің мамандары, fashion саласының сату бөлімінің мамандары, онлайн ритейлерлер, сән сарапшылары, журналистер, блогерлер