Central Asia Fashion Autumn-2025 көрмесінің
іскерлік бағдарламасының жоспары
28-30 шілде 2025 жыл
Алматы, ҚЫІО «Атакент», павильон 9, SHOW AREA
● Зерттеулер ● Болжаулар ● Шешімдер ● Әріптестер тәжірибесі ● Кейстер ● Нетворкинг
28 шілде / дүйсенбі / SHOW AREA, павильон 9
15:00 – 16:15
Fashion-брендтерге арналған стратегиялар: өз аудиторияңды қалай табуға және сақтап қалуға болады
Трендтер ауа райынан да жиі өзгеретін, ал бәсекелестік күн сайын артып жатқан заманда fashion-брендтер табысқа жету үшін өз аудиториясын танып-біліп, оның қалауын түсініп, тиімді қарым-қатынас орната білуі тиіс.
Сессия барысында келесі тақырыптарды талқылаймыз:
- Күшті әрі танымал брендті қалай қалыптастыруға болады: сізді бәсекелестерден ерекшелендіріп, тұтынушының адалдығын арттыратын не;
- Тиімді контент-стратегияны әзірлеу үшін не қажет: тұтынушыны қызықтыратын, шабыттандыратын және сатылымға ықпал ететін контентті қалай жасау керек;
- Цифрлық құралдарды қалай тиімді пайдалану керек: әлеуметтік желілерден бастап email-маркетингке дейін – аудиторияны кеңінен қамту жолдары;
- Клиенттермен ұзақмерзімді қатынас орнату: сатып алушыларды брендтің адал жанкүйеріне қалай айналдыруға болады.

Сессия модераторы: Фарангиза Шукашева
ZimaBlue зерттеу агенттігінің директоры және ELDEE коммуникациялық агенттігінің теңқұрушысы. Forbes-тің «30 жасқа дейінгі 30» тізіміне енген, TEDx алаңында баяндама жасаған. American Vanity Fair нұсқасы бойынша БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу бағытында жұмыс істейтін 17 жас көшбасшының қатарына кірген.

Спикер: Салтанат Ибраева
Retail Partners консалтингтік компаниясының негізін қалаушы, қазақстандық дизайнерлер мен брендтердің офлайн-маркетплейсі CoLab Multibrand-тың құрылтайшысы, 15 жылдан астам тәжірибесі бар Fashion Retail сарапшысы және консультанты.

Спикер: Оксана Шкрыгунова
YOS Agency коммуникациялық агенттігінің негізін қалаушы, Mercedes Benz Fashion Week Almaty-дің бұрынғы PR директоры, Almaty Pop-up Store-дың бұрынғы PR директоры, ұлттық киімге арналған Ulttyq Sezim ауқымды жобасының жетекшісі.

Спикер: Севиль Амангелдиева
Seven Lifestore селективті брендтер дүкендер желісінің иесі, премиум сегментінде 13 жылдық тәжірибесі бар, fashion-байер.

Спикер: Зарина Акхтер
ккреативті продюсер, Сингапурдегі визуалды креатор, fashion, фотоөнер және IT-брендинг салаларында жұмыс тәжірибесі бар.

Спикер: Аиза Оспан
арт-директор және стилист, Орталық Азиядағы сән мен мәдениетке бағытталған визуалды креатор, сән көрсетілімдерінің ұйымдастырушысы.
28 шілде / дүйсенбі / SHOW AREA, павильон 9
16:15 – 17:30
Fashion саласындағы бренд қуаты: коллекция идеясынан бастап қаптамаға дейін
Сессия барысында мықты және есте қаларлықтай брендті қалай құруға болатынының құпияларын ашамыз. Біз шабыттың пайда болу сәтінен бастап қаптамадағы соңғы штрихқа дейінгі жолды бірге өтіп, әрбір элементтің брендті нығайтуға қалай әсер ететінін түсінеміз.
Сессия барысында келесі тақырыптарды талқылаймыз:
- Коллекция идеясы қалай пайда болады және ол брендтің құндылықтарын қалай жеткізеді. Сіздің коллекцияңызды бірегей ететін не және оны тұтынушыға қалай жеткізуге болады?
- Визуалды компоненттің рөлі: логотип пен корпоративтік стильден бастап фотосессиялар мен жарнама кампанияларына дейін. Брендтің танымал әрі тартымды бейнесін қалай жасауға болады?
- Клиенттік тәжірибе: сайтқа кіруден бастап тауарды алуға дейін. Тұтынушыға ұмытылмас әсер қалдыратын брендтік тәжірибені қалай қалыптастыру керек?
- Қаптама — брендтің жалғасы ретінде: оны тиімді маркетингтік құралға қалай айналдыруға болады? Сақтап қалғысы келетіндей қаптаманы қалай жасау керек?

Модератор: Екатерина Анциферова
Dalli жеткізу қызметінің коммерция жөніндегі бас директорының орынбасары.

Спикер: Тимур Бектемиров
Ethno-бренд Yaka өкілі.

Спикер: Наталия Эдис
бас киім дизайнері, Эдис бренді мен «Шаполье» онлайн мектебінің негізін қалаушы, Ресей суретші-дизайнерлер қауымдастығының Бас киім дизайнерлері кеңесінің мүшесі, Ресей СХ мүшесі, Пьер Карден мен Вячеслав Зайцев атындағы сыйлықтардың лауреаты.

Спикер: Дмитрий Мун
премиум санатындағы ерлер киіміне арналған BML брендінің CEO.

Спикер: Сергей Манукян
әйелдер киіміне арналған Emka брендінің даму жөніндегі директоры.

Спикер: Роксана Насенова
Rox Nassenova брендінің дизайнері.
29 шілде / сейсенбі / SHOW AREA, павильон 9
14:30 – 15:45
Fashion саласындағы жаңа ережелер: цифрлық технологиялар, ЖИ және геймификация
Инновациялар енді жай ғана тренд емес – тез өзгеріп жатқан ортада fashion-брендтердің өркендеуі үшін қажеттілікке айналды. Біз цифрлық құралдар, жасанды интеллект және геймификация саланың ережелерін қалай өзгертетінін және брендтер үшін жаңа мүмкіндіктер ашатынын талқылаймыз.
Сессия барысында келесі тақырыптарды зерттейміз:
- Fashion-индустрияның цифрлық трансформациясы: онлайн-шопингтен бастап виртуалды киім өлшеу бөлмелеріне дейін. Қандай технологиялар қазірдің өзінде қолданыста және оларды бизнеске қалай енгізуге болады?
- Fashion саласындағы жасанды интеллект: трендтерді талдаудан бастап ұсыныстарды жекелендіруге, виртуалды модельдер жасау мен логистиканы оңтайландыруға дейін. Жасанды интеллект сіздің бизнесіңізді қалай тиімді ете алады?
- Fashion-дегі геймификация: аудиторияны интерактивті ойындар, байқаулар мен марапаттар арқылы қалай тартуға болады? Сатып алу процесін қызықты саяхатқа қалай айналдыруға болады?
- Метағаламдар мен виртуалды киім: сәннің жаңа шебі. Брендіңіз виртуалды әлемде өз орнын қалай таба алады?
- Fashion саласына жаңа технологияларды сәтті енгізудің мысалдары: шабыттандыратын кейстер мен практикалық кеңестер.

Модератор: Айман Молдабекова
Қазақстанның алғашқы Кибермоделі, қоғам қайраткері, Kazakh Tourism нұсқасы бойынша креативті индустриялардың амбассадоры.

Спикер: Илья Бурмистров
iWENGO бизнес мектебі мен интернет-дүкендерге арналған Lennuf платформасының тең иесі. Ресейдің люкс сегментіндегі fashion-ритейл саласында 14 жылдық тәжірибесі бар (Mercury, Aizel).

Спикер: Алмас Керимбек
киім дизайнері, Qanaker брендінің негізін қалаушы, KFW, Visa Fashion Week көрсетілімдеріне қатысушы. Аида Кауменова, Салта Зейне және т.б. қазақстандық fashion-брендтермен ынтымақтастықта жұмыс істейді.

Спикер: Айболат Кулатай
Thousand IT, Aqyl Battle, Sez App жобаларының негізін қалаушы.
29 шілде / сейсенбі / SHOW AREA, павильон 9
15:45 –17:00
Fashion-сценография: дүкен дизайны бренд бейнесін Қазақстанда қалай қалыптастырады
Қазіргі жағдайда оффлайн-ритейл — бұл жай ғана сату орны емес, сонымен қатар бренд пен тұтынушы арасындағы маңызды байланыс нүктесі болып табылады.
Сессия барысында білетін боламыз:
- Күшті бренд қалыптастырудағы дүкен дизайнының рөлі: кеңістік брендтің құндылықтарын, тарихын және стилін қалай бейнелей алады?
- Қазақстан нарығының ерекшелігі: дүкен дизайнын жасау барысында мәдени ерекшеліктерді, тұтынушы талғамын және трендтерді қалай ескеру қажет?
- Fashion-сценографиядағы трендтер: минимализм мен тұрақтылықтан бастап интерактивті инсталляциялар мен жекелендірілген тәжірибеге дейін.
- Практикалық кейстер: Қазақстандағы дүкен дизайнының сәтті және сәтсіз мысалдарын талдау.
- Дизайнның сатылым мен клиент адалдығына әсері: тұтынушыны тартып, шабыттандырып, сатып алуға итермелейтін кеңістікті қалай жасау керек?

Модератор: Марина Полковникова
дизайн-концепциялар мен мерчендайзингті әзірлеу және енгізу бойынша сарапшы, VMC Retail компаниясының негізін қалаушы, ЕҚҚДБ (EBRR) халықаралық консультанты.

Спикер: Инна Апенко
Mimioriki және Global Nomads қазақстандық киім брендтерінің негізін қалаушы, Қазақстан Республикасының Жеңіл өнеркәсіп қауымдастығы Президиумының мүшесі.

Спикер: Алишер Бакыт
кәсіпкер, этникалық бағыттағы Moonshuaq брендінің негізін қалаушы, қазақ мәдениетін заманауи сән арқылы насихаттаушы.

Спикер: Индира Адиль
Adili брендіінің бірге негізін қалаушысы және қаржы директоры.

Спикер: Валентина Ирубаева
ProMerch компаниясының жетекшісі.

Спикер: Алёна Шестак
Fashion-Outlet компаниясының бірге негізін қалаушысы және бас директоры.
30 шілде / сәрсенбі / SHOW AREA, павильон 9
14:30 – 15:45
Қазақстанның топ-сатушылары: кәсіпкер жолы бастамадан миллиондаған айналымға дейін
Бұл сессияда сіздерде Қазақстанның топ-сатушыларының табысқа жету тарихын бірінші ауыздан тыңдауға бірегей мүмкіндік болады! Олардың алғашқы қадамдарынан бастап үздік деңгейге жеткенге дейінгі жолын талдаймыз, табыстың негізгі факторларын анықтаймыз және жолында кездескен қиындықтармен танысамыз.
Сессия барысында келесі тақырыптарды талқылаймыз:
- Нишаны таңдау мен сұранысқа ие өнімді жасаудың құпиялары: маркетплейстерден өзіңіздің ерекше орныңызды қалай табуға және нарыққа шын мәнінде қажет өнімді қалай ұсынуға болады?
- Алғашқы клиенттерді тарту стратегиялары және бизнес ауқымын кеңейтудің тиімді құралдары: маркетплейстерде табысты өсу жолдары.
- Қаржы мен команданы басқару құпиялары: қаржыны тиімді басқару, талантты қызметкерлерді тарту және ұстап қалу жолдары.
- Жаңадан бастаған сатушыларға арналған практикалық кеңестер мен лайфхактар: қателіктерден аулақ болып, жылдам өсуге көмектесетін тәжірибелі мамандардың құнды ұсыныстары.

Модератор: Екатерина Светличная
Қазақстандағы онлайн-кәсіпкерлердің алғашқы қауымдастығы Sellers.kz жобасының жетекшісі.

Спикер: Вячеслав Ким
Kaspi платформасындағы «Әйелдер киімі» санатындағы топ-сатушы.

Спикер: Максим Черноиванов
кәсіпкер, Қытайда тауар өндірісі бойынша маманданған. Amazon, Ozon, WB, Яндекс Маркет, Uzum, Kaspi, Teez және басқа онлайн-платформаларда сатылым тәжірибесі бар.

Спикер: Марсель Ханафеев
кәсіпкер, MARSEL брендінің негізін қалаушы, тауарлық бизнестегі айналымы 1 млрд теңгеден жоғары. Kaspi.kz платформасындағы ТОП-сатушы, Сулпак және Мечта бөлшек сауда желілерінің серіктесі.

Спикер: Алпамыс Алпыс
GoCrowd компаниясының CEO-сы, Kaspi және Wildberries селлерлерін қаржыландыруға арналған лицензияланған платформа.

Спикер: Александр Лесовиченко
e-commerce кәсіпкер, белсенді өмір салтына арналған тауарлар шығаратын NOMADICA брендінің негізін қалаушы.
30 шілде / сәрсенбі / SHOW AREA, павильон 9
15:45 –17:00
CAF алаңында Қазақстанның жетекші маркетплейстерімен кездесу
Сессия аясында Қазақстан нарығындағы жетекші маркетплейстер өкілдерімен кездесу өтеді. Қатысушыларда тікелей сұрақтар қойып, жеке кеңес пен тауарды ірі онлайн-платформаларда табысты ілгерілетуге қатысты құнды ұсыныстар алу мүмкіндігі болады. Сондай-ақ, пайдалы байланыстар орнатып, серіктестік қатынастарды жолға қоюға болады.
Сессия барысында келесі тақырыптарды талқылаймыз:
- Әрбір маркетплейспен жұмыс істеудің ерекшеліктері мен артықшылықтары.
- Тауарларға қойылатын талаптар, серіктестік шарттары және комиссия мөлшерлері.
- Маркетплейстерде тауарларды ілгерілетудің тиімді стратегиялары.

Модератор: Максим Черноиванов
кәсіпкер, Қытайда тауар өндіруге маманданған. Amazon, Ozon, WB, Яндекс Маркет, Uzum, Kaspi, Teez және басқа онлайн-платформаларда сату тәжірибесі бар. 2024 жылғы компаниялар тобының айналымы 1 млрд теңгеден асып, 2 млн-нан астам тауар бірлігі сатылған.

Спикер: Иван Сахаров
Ozon Fashion платформасындағы сатушыларды тарту тобының жетекшісі.

Спикер: Евгения Савенкова-Петриченко
Қазақстан, Грузия, Қырғызстан және Тәжікстандағы Wildberries дамыту бөлімінің басшысы.

Спикер: Айнура Рахимжанова
Lamoda Қазақстанның Marketplace департаментінің басшысы.

Спикер: Вера Немкаева
Teez компаниясының коммерция жөніндегі вице-президенті.
Central Asia Fashion көрмесінің іскерлік бағдарламасының жүргізушісі:

Наталья Миронова
оқыту семинарлары мен іскерлік бағдарламалардың ұйымдастырушысы және модераторы, PROfashion медиахолдингінің іскерлік бағдарламалар жетекшісі.
Ұйымдастырушылар бағдарламаға өзгерістер мен нақтылаулар енгізу құқығын өздерінде қалдырады
Бизнес-конференциядағы семинарларға, аналитикалық сессияларға, бизнес-кейстерге және панельдік пікірталастарға қатысу тегін болып табылады.
Бизнес-конференцияға кімдер қатысады?
изнес-конференцияға келесі адамдар қатысады: сән дүкендерінің иелері мен меншік иелері, жетекші fashion компаниялардың бас директорлары, сән индустриясының басшылары мен жетекші мамандары, байерлер, сән өнімдерін өндірушілер, сән киім дизайнерлері, коммерциялық және қаржы директорлары, сауда орталықтарының жоғарғы басқармасы, сән саласындағы сатылым бөлімдерінің мамандары, онлайн-ритейлерлер, сән сарапшылары, журналистер мен блогерлер.